De Hoofdzaak - Editie #1 07-12-2016

Imagonair vs imacopyDe zin en onzin van containerbegrippen

Wij roepen het al jaren en stoppen daar ook niet mee. Alles lijkt een commodity. Producten lijken op elkaar, verschillen tussen organisaties zijn amper te onderscheiden, dezelfde mantra’s worden gehanteerd in marketingcommunicatie en de concurrentie groeit.

Als voorvechters van het onderscheidende vermogen blijven wij bedrijven en organisaties wijzen op het belang van een unieke propositie. Denk en doe vanuit een prikkelende merkbelofte. Stop met het communiceren van inhoudsloze containerbegrippen. Dergelijke subjectieve boodschappen blijven niet hangen en worden zeker niet doorverteld.

Om spelenderwijs te ontdekken wat wij bedoelen hebben wij een eenvoudige quiz ontwikkeld. Wij zijn erg benieuwd naar de antwoorden…

Klik hier om verder te gaan naar die Quiz

De Hoofdzaak

Uitgegeven door
Bureau Pieper

Website
http://www.bureaupieper.nl